.




Det mesta är packat, sitter och laddar hem lite goa ljudböcker.
Livet känns sådär utomordentligt bra just nu! haft en mysig kväll med Hanna & Sofia och sett en välspelad & tänkvärd film, Revolutionary Road, Kate Winslet är out standing!

Min skalle har inte riktigt förståt att jag ska flyga flygplan imorgon och landa på ett soligt och spansktalande ställe. Att jag ska få känna solen mot min hud och höra medelhavets vågor skvalpa in mot stranden och
  "unna å götta mej" mest hela dagen! Hela veckan faktiskt!
uj, uj, livet är allt bra fint ibland :)




Kommentarer
Postat av: elin.e

se där jossan, det kommer bli finemang och vilket kollage sedan

2009-08-22 @ 08:58:18
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0