sorry Anna....

Nu är det bäst jag skärper mig och blir lite flitigare här på bloggen. Jag tänker inte minst på Anna. Min vän Anna som flyttat till Sockholm och inte fått ett enda recept sedan dess, hon måste vara utsvulten stackarn! så här anna, är ett smaskigt o superenkelt recept som nu kan fylla dina matlådor med.

Handla:
Ris
Benfria kotletter
Senap
1 Påse fryst bladspenat
Morötter
1 burk arla Skogssvampspanna


Laga:
Koka riset (en del ris, två delar vatten+lite salt)
Skiva kotletterna i strimlor och stek.
I med skogssvampspannan.
I med spenaten.
Låt puttra en liten stund. Krydda med senapen och lite svartpeppar.
Riv en morot och hepp! färdigt!


Puss på anna!


Kommentarer
Postat av: anna

mums tack det är välbehövligt har blitt tunn som en sticka :P

2009-08-15 @ 16:20:26
Postat av: Hanna

det lät fint!!! ska prova mig på detta :)

mer sånt jossan.

2009-08-16 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0