Godmorgon




Har just kastat i mej frukost. jag kommer på mej själv att jag inte ens kände vad smörgåsen smakade. Jag skulle likväl kunna käka en näve flis till frukost eftersom det ändå går så fort och jag aldrig tar mej tid att känna efter vad det smakar. konstigt, jag som annars är för livets goda har så svårt att njuta av en frukost. Sanningen är väl att jag tycker det är rätt gott att sova också, du får frullen gå undan. nåja.

Annars började jag min dag med att smörja in mina ömmande benhinnor i tigerbalsam.  När jag ändå hade lite kladd på fingret passade jag på att klia mej i ögat, ajaj! inte alls skönt!

Jag ska köra igång och packa lite här nu för idag bär det var till sommarstugan och vidare till Lysekil ikväll för att spana in MoneyBrother på Havsbadet. Det blir grejer det!

kramar från Jossan Enöga

Moneybrother-Anders tar igen sig på min brygga.


här är bryggan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0