Från allvädersjacka till brudblåsa



Jag får sånna flash backs från skolåren nu när jag går till jobbet på mornarna! Vips var det höst när man öppnade ytterdörren hemma på Ryttaregatan. Lite kylig om tassarna trampade man i väg på sin sjuväxlade cresent och pallade ett plommon i farten. Det kändes harmoniskt och tryggt på något sätt. Därför gillar jag mornarna som är nu, jag blir så lugn o fin inuti.


Annars då? Jo jag sitter här och kliar mej i mina eksemliga knäväck samtidigt som jag käkar snask istället för middag.

Tidigare idag var jag betydligt glammigare ska jag be att få tala om! Jag ska gå lite modevisning snart och var och provade ut klänningarna jag ska ha. Jag ska gå för Anitas skrädderi. Förra året gick jag för butiken Snäjk, och för er som inte känner till den butiken så kan jag tala om att den är ungefär lika fräck som den låter. Så man kan väl säga att jag gjort ett regällt uppsving!

Kvinnlig Kvalité, 2 oktober.



Nu blir det idol och fiskpinnar, puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kvinnlig kvalité? Ska vara med på mässan för jobbet...

2009-09-10 @ 20:51:29
URL: http://www.bullmamma-anna.blogspot.com
Postat av: Jossan o Linnea

Jossan, du skriver så roligt! Känns lite Mia o Klara över det! DEt gillar vi!! puss

2009-09-10 @ 21:53:49
Postat av: elin.e

fantastiskt!

2009-09-10 @ 23:29:17
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0