24 oktober...

Jag har gjort något läskigt.
Jag har anmält mej till Högskoleprovet.
Det är första gången jag gör det. Jag tänker att om jag någon gång i framtiden behöver få ett bra resultat på provet så är det bra att göra provet nu. Det sägs ju att man behöver göra det några gånger innan man får ett hyggligt resultat.
Sedan är jag lite nyfiken på hur jag klara det.

Det finns en uppsjö av böcker man kan köpa för att lyckas på provet, har något ett tips på vilken som är bra så är det välkommet!


Kommentarer
Postat av: Sparven

Hej Jossan, vad härligt att ni har haft det så bra! Modigt av dig att anmäla dig till högskoleprovet, men vad tusan, det är ju bara att tuta o köra, skitbra att prova att göra det! Här är det mycket som händer o sker- full rulle i skolan, så man är helt slut i huvet, men väldigt roligt! Tänkte tipsa dig om att kolla in Bröllopsfotografen på facebook där finns det fler korta filmer o så.



Vi ses snart hoppas jag! kram yohäna

2009-09-01 @ 19:49:36
Postat av: Fanny

Kan tipsa om "Den kompletta guiden till högskoleprovet" av Lukas Holmegaard. Den fräschar upp lite dammiga kunskaper och tipsar om hur man ska tänka när man gör provet osv. Lycka till på provet!

2009-09-12 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0