"Men Jossan, du har väl inte glömt att vi alltid fikar klockan två?"

Det är måndag den 17 augusti (trodde det var den 10:e hela förmiddagen) och jag är back in business! Fyra veckors semester är nu ett minne blott. Ska jag vara helt ärlig så är det lite skönt att vara tillbaka på jobbet. Det kändes helt okej att traska 100 meter sundsgata ned och kliva in i vårat tjusiga kommunhus igen. Jag har väldigt goa arbetskamrater och det är ta mej sjutton värt.  Men de undrade om jag var riktigt kry när jag hade glömt vilken tid vi alltid fikar... Jag fick badda mej lite i pannan för säkerhetsskull!

Så nu är det dags att komma in i rutiner igen. Laga lunchlåda, packa sportbag (hemska tanke), slåss om tvätt-tider och längta tills helgen...


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0