Oktobersöndag



Det har hänt lite av varje sedan sist. I fredags var jag, fröken K och elin på musikal. Våran fina goa Ida som vi lärde känna när vi spelade Fame-musikalen hade huvudroll och var strålande. Hela musikalen var över alla mina förväntningar! Kul!

Sedan igår gjorde jag, tillsammans med 47 000 andra, Högskoleprovet. Det var nästan som att vara tillbaka på onsjöskolan för på var och varannan rad satt en gammal skolkamrat, lustigt. Provet gick ungefär som jag förväntat mej, det var svårt, väldigt stressigt och lite roligt samtidigt. Resultat blev helt okej för att vara första-gångs-skrivare, jag är nöjd! 

På kvällen fylldes våran soffa med gott sällskap, vi drack bärs och käkade cocostoppar (som man för övrigt endast äter en gång om året, på oktobersmarknaden). Senare gick vi ut och dansade, det blev en hemskt trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: elin.e

finfint

2009-10-25 @ 16:14:44
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Madicken

ha en härlig kväll ;D

2009-10-25 @ 18:51:46
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0