19 oktober


"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?!
Nej det är ingen vanlig dag för det är Ullas födelsedag,
HURRA, HURRA, HURRA!"

Jättegrattis till min fina, goa lillasyster Julia som blir 19 år idag.
Puss på dej! Ses ikväll.




Annars då? Jo, det är en rätt skaplig måndag tycker jag. Det har framför allt varit en jättebra helg! Kalaset hos Elin i lördags var jättelyckat! Hon hade gjort så fint och mysigt mitt egna lilla kalasproffs. Både Elin och Lisa har lagt ut massa härliga bilder, spana in.
Igår käkade jag söndagsmiddag hos pappi och myste med kidsen. Jag drog ut de små liven i höstsolen. Vi grävde i gruset och lekte Tjuv & Polis i pappis skåpbil.


Kommentarer
Postat av: elin.e

åh härligt!

och säg :Grattis Julia!från mej.

2009-10-19 @ 10:59:03
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

GRATTIS JULIA!

2009-10-19 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0