Årets charmigaste film

Har inte berättat om premiärvisningen av filmen igår ju. Å jo visst blev det skumpa och även en gnutta kändisvarning! Jättekul! Jag hoppades så att Johanna skulle vara där och till min stora glädje var hon det, så härligt att se henne! Och filmen sedan, det var verkligen heeelt underbar. Efter all Millenium-hysteri med Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden, så tycker jag verkligen att ni ska gå och se denna varma och otroligt underhållande film. Bästa svenska komedi på väldigt länge! En sommar med Göran, kan slänga sig i väggen! HÅRT! Denna film har klass.
Se den!


Kommentarer
Postat av: sparven

Tack för dina fina ord, var roligt att du gillade den så mycket! Var så roligt att du var där! Nu har jag sett den te dagar i rad, så det är tur jag får lite vila nu, man kan ju inte gå på premiärer stup i kvarten! vi ses, kram

2009-10-15 @ 10:04:58
Postat av: Maja

Filmen verkar toppen, blir nog ett biobesök i helgen :) Väldigt nice blogg btw :)

2009-10-15 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0