091029


Så var det torsdag kväll och man undrar i vanlig ordning var veckan tog vägen!

Igår var det i allafall Lill-Lördag, så mycket vet jag!
Vi gjorde ett undantag denna onsdag och bjöd med ev. respektive och så gick vi och såg This is it med Michael Jackson. Jag är inget stort fan av MJ mer än att jag diggar hans hits, däremot kan man ju inte låta bli att fascineras av hans makalösa historia. Denna stora artist i denna lilla, späda, förstörda body. 
Det är sorligt det som hänt honom, men kanske ännu sorgligare är att det aldrig hann bli några konserter i London. För det säger jag, det hade med all säkerhet varit den mest spektakulära konsert som någonsin genomförts i modern tid! 
Jag tycker synd om alla som planerade att gå och se honom i London,
en sista gång.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0