Underbara dröm


Ni som känner mej eller följt mej på bloggen vet att det där med disk, det är inte riktigt min grej.
Nu har min diskfobi tagit nya dimensioner. Jag drömmer om disk, om en diskmaskin närmare bestämt!

Jag drömmer om hur jag gladerligen stoppar maskinen full med smutsig disk, sedan sitter jag ner och väntar, pling!, maskinen är klar och med ett lyckligt leende plockar jag ur den. Jag drömmer om olika diskprogram, vilket jag ska välja för det optimala resultatet. Jag drömmer om hur jag förprogramerar maskinen så att den startar precis när jag vill och är klar när jag vill.

Det är andra gången denna veckan jag har den här drömmen! Inatt var den så verklig att jag var helt säker på att det stod en diskmaskin i mitt kök när jag vaknade. Jag kan fortfarande se den framför mej, blank, skinande ren, tystgående med touchknappar, exakt som jag vill ha den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0