En eftersmak av sommaren



Jag fick lite smått panik när jag gick hem från jobbet idag och det var rena natta ute! Så nu har jag vägt upp min mörker-ågren med en somrig middag. Och enkelt ska det vara, no tjafs! Detta receptet har jag tjuvat från ica.se, men jag göttar till den lite extra med parmesanost.

Ljummen pastasallad med varmrökt lax

Receptet hittar ni här!
 
  

Spanar på Tinas Cookalong och hennes gäst Victoria Silvstedt. Victoria lyckas verkligen leva upp till sin IQ-befriade image, "Oh laLAA!"


Kommentarer
Postat av: elin.e

ser göttans ut..

men tyckte du inte att hon snackade oerhört bra svenska för att vara hon?

2009-10-27 @ 09:18:28
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0