Måndag på Sundsgatan


Då var måndagen avklarad, swisch sa det!
 
Ungefär såhär är planen för kommande dagar:
tisdag: tvätt-tid, alltså tvätta tills nävarna blööör.
onsdag: Mot erikshjälpen för fyndjakt, följt av Lilllördag med music quiz på TG
Torsdag: Träning + plugga inför Högskoleprovet
Fredag: After work och Teaterföreställning med Cs päron
Lördag: Mot Götet för inflyttningsfest!  
Söndag: Presentjakt och vila

Nu har vi käkat och ska ut på en snabb promenix i kylan.



En sak jag gillar skarpt med ICA Maxi är att man vid självscaningen kan skriva ut små recept, perfekt om man har idétorka och ska handla middag.

Morotstzatziki med färsk timjan


Har ni sett någon se så sorgsen ut när den diskar?

C klagar på att jag låter kranen rinna medan jag diskar.
"-Tänk på miljö." säger han.
"-Jag skiter väl i miljön!!!" vrålar jag.

Fast det gör jag ju inte, skiter i miljön alltså. Men om det kan underlätta en smula när jag gör det som jag tycker är absolut tråkigast, då måste man väl ändå få någon form av dispans.


Kommentarer
Postat av: backlund

jag låter också kranen rinna, ett slags krav för att jag ska diska kan man säga! va roligt att gå på premiären förresten, nu blir vi andra avis:)puss

2009-10-13 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0