Melondrinkar och lugn & ro


Igår var jag & C och såg nummero två i milleniumserien, "Flickan som lekte med elden". Det var helt knökat i vänersborgs biosalong och fullt med kända ansikten som alla ville se den spännande fortsättningen.

Filmen var absolut sevärd och det var liksom skönt att se karaktärerna igen, jag hade saknat dem sen sist! Men jag tyckte inte den var lika vass som första delen, jag hängde inte riktigt med. Man känner sig lagom bright när man kommer ut ur biografen och frågar C "-Begrep du vem som var mördaren?" hmm, typiskt!

Annars har helgen varit väääldigt lugn, jag har vilat massa. I lördags fick vi besök av Anna och Kottarna. Det blev blåbärsbakelse och söta småkakor, smaskens! På kvällen sågs jag och flickorna. Vi handlade, lagade mat, drack melondrinkar och rödvin. Sedan satt vi och pratade tills stearinljusen brann ner, vi hade så trevligt att vi helt glömde bort att gå ut.

Idag är det måndag och som beknat ny veckan. Jag har tjatat om det förut men jag tycker det är så härligt att komma ut i höstluften på morgonen! När jag bodde i Florida var det aldrig kallare än vad det är här nu om mornarna, det är ett väligt behagligt klimat i Florida.



det finns visst inga gränser för hur cool man får vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0