Då var man igång igen!


Så stod jag där igen, i den kyliga spegelsalen och väntade på att få bli totalt slutkörd. Fast jag stod inte där jag brukade, långt fram så jag ser ordentligt, nej jag stod längst bak i salen med tjockisarna. Jag är lite elak när jag säger så, tjockisar. Men egentligen menar jag att de som står längst bak tror att de är tjockisar, så ställer de sig längst bak för att inte synas. Men det är sällan de verkligen är tjockisar på riktigt. Och förresten så gillar jag tjockisar!

Jag kom i allafall därifrån in one piece, med stumma ben och blodsmak i munnen. Men nu är jag igång!


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe jag är en utav tjockisarna :))) (dubbelhakor))

2009-09-23 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0