Undervackra karl



Jag är egentligen inte mycket för det där med amerikanska skådisar och så kallade hunkar. Jag tycker mest de slår sina fruar och kännar på tok för mycket pengar. Men den här killen.... DEN HÄR KILLEN, han är något verry, verry special. Han är så snygg att ögonen tåras på mej! Han är så snygg att jag lider med alla blinda människor som inte är förmögna att se honom!!

Min vän Hanna och henns kille påstår att de har var sitt Frikort. Ett Frikort innebär att man vid ett (och endast ett!) tillfälle får lov att vara med någon annan.  Denna andra person ska vara en förbestämd person och en person som i princip är omöjlig att komma intill, typ skådespelare eller artist. Men skulle man någon gång i sitt stå öga mot öga med denna personen så är det alltså fritt fram.

jag tror att Javier Bardem får bli mitt frikort...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon gång sett Gary Oldman??? Eller är jag bara en gammal faster ;)

2009-08-20 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0