Appropå Julegran...


Jag kunde inte låta bli att klippa ut denna rara artikeln som vår kära lokaltidning publicerade för ett par veckor sedan.

Jag förstår om denna tragiska händelse berövade parets julefrid för all framtid.



"Tjuven eller tjuvarna lyfte helt enkelt ur den ur julgransfoten."
- Ja, hur fan annars får man ur en gran ur julgransfoten??

 "I granen, som enligt det bestulna paret var ganska stor, satt även en julgransbelysning."
- Det är skönt att de beskriver granens storlek som ganska stor tycker jag. Då slipper man fundera på hur stor granen egentligen var. 
Och vilken förlust sedan! Ja, jag menar julgransbelysningen!

Och allt detta skedde på Lugnets väg i Vargön.


Tacka vet jag lokaltidningen och dess feta innehåll.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Störtskön lite notis! TTELA i ett nötskal :)



Hoppas allt är bra med dig Jossan! Jag har sett bilder från snömängderna hemma! Helt galet ju! Kul och härligt med en riktig vinter!



Här är det inte mycket till snö... Men skönt måste jag säga :) Kom precis tillbaka från Koh Lipe. Verkligen underbart!



Ta hand om dig vännen!

Puss och kram

2010-01-06 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0