Drottning Silvia leder Melodifestivalen år 2010! Eller ja, nästintill.


Nu är det offeciellt!
Nu vet vi vilka som kommer att leda Sveriges höjdpunkt nästa år, Melodifestivalen 2010.


Det blev en flickfavorit, en avdankad hunk-skådis och en hejbaberiba-komiker.
Christine Meltzer, fine, jag gillar henne. Hon blir toppen tror jag. Men lille Måns Zelmerlöf, har inte han syns tillräckligt i rutan det senaste? Och Dolph Lundgren, vem kom och tänka på honom? Det finns väl ingen svensk som tycker han är fräck på riktigt?!

Ja, som ni förstår så är inte helt övertygad om att detta är den utlimata trion. Jag gillar dock att det är just en trio, jag tycker att programidén lämpar sig bäst för det. Sedan slipper en stackars programledare dra hela lasset själv.

Vi får väl se hur detta slutar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0