Jag gör nog mest nytta i soffan ändå


Jag ville göra lite nytta här hemma när jag ändå bara ligger i soffan, så jag bestämde mej för att ringa tele2. De stryper nämligen internet-hastigheten för oss varje månad lagom till att räkningarna ska betalas.
Så jag gjorde slag i sak och ringde. 
 
Efter att ha väntat i kö i 37 min (!) hörde jag knappt att killen på supporten svarade, lomhörd som jag är:
 -Vad sa du sa du? Robert? Var det så du hette?
ROBERT?!
Jag begrep i allafall att han kopplade mej vidare. Jag hamnade hos någon som ville pressa mej på alla möjliga nummer som visst skulle stå på min fakturan. Jag med min sega feberhjärna såg ingenting.
-Näää vart då? *AAATSCHOOW!!!* Uppe i hörnet sa du? är du säker? nä jag ser inget sådant nummer.*snörvel, snörvel* 
Hon kopplar mej vidare.
Sist hamnade jag hos ett sånt dära tekniskt pretto som suckar bara man öppnar munen.
-Mobilnummer? Varför vill du ha mitt mobilnumret?! Det gäller ju mitt mobila bredband for god sake!!


Jaja, från och med imorgon skulle det uppdateras på något sett,
vi får väl se om det blir till det bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0