Jag har ett bekymmer


Jag har så vasinnigt svårt att vakna på morgonen. Det spelar ingen roll om jag lagt mej klockan nio, jag är fortfarnade som klubbad när jag vaknar. Värst är det förstås nu när det är nattasvart på mornarna. Jag vet väl att ingen är särkilt fötljust i att kliva upp på morgonen men detta har liksom gått en steg längre, det är lite som med diskningen ni vet, plågsamt.

Men!
Nu tror jag att jag har hittat en sak som ka hjälpa mej, på riktigt. Nämligen en Wake Up Light! En väckarklocka som är som en lampa och sakta tänds på morgonen. Den ska efterlikna en soluppgång och är medicinskt bevisad. Så tycker jag att den är ganska snygg också. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Den har jag kollat på många gånger....har du inskaffat en? Berätta om den funkar bra!

2009-11-17 @ 20:17:42
URL: http://lulockballon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0