Känns som jag har sänkt ett helrör och åkt Kaffekopparna

 
Det kom plöstigt igår kväll, kraftig yrsel och illamående. Där låg jag på sovrumsgolvet, svettig och skakig och oförmögen att ens sitta upp. Väldigt obehagligt. Jag tänkte att nu är det väl en biverkning på det där jäkla vaccinet, eller varför inte en lite propp?
 Vi ringde sjukvårdsupplysningen och dom svarade mej att det säkerligen har att göra med att jag är förkyld, det är svullet i mitt öra och det trycker på balansverven. Nässpray och vila är det som gäller nu. Idag mår jag betydligt bättre än igår kväll men känner mej fortfarnade yr och liksom åksjuk.

Tillbaka till soffan och nässprayen.


Kommentarer
Postat av: Anna

krya på dig vännen!!

2009-11-18 @ 16:31:33
Postat av: elin.e

krya på dej jossan

2009-11-18 @ 17:09:27
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

fyfy! Det var inte vanlig trötthet du pratade om alltså! Hoppas att det går över snart! Puss

2009-11-19 @ 13:28:40
URL: http://hannahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0