Säger någon cocostopp en gång till....


sundsgatan, 22:30
C säger: Älskling vill du ha lite glass?
Jag: Nä tack det är bra, jag har borstat tänderna.

en stund senare.

C säger: Jossan en cocostopp kanske?
Jag: Va? Nää jag har borstat tänderna! Tack. (sa jag inte det just?)

ytterligare en stund senare.

C: Älskling det finns lite pizzasallad kvar om du vill ha?!
Jag: TACK men som jag sa.. JAG HAR BORSTAT TÄNDERNA!!!




Imorgon är det måndag och nya tag,
klyschigt som fan, jag vet.

Det bästa är att Lill-lördag bara är tre dagar bort! Då går vi eventuellt och ser biopremiären av M. Jackssons skow.
Imorgon måste vi banne mej åka och handla! Jag är trött på att käka tacorester och försöker någon tvinga på mej en cocostopp till så är jag rädd att jag gör något ofint.

Tack för helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0