"Bjällerklang!"


Jag har varit så sjukt jul-sugen de sista dagarna! Glöggen står i skafferiet, en flaska julmust har jag i kylen och nu kom jag på mej själv med att söka på julmusik på Youtube!

Jag måste nog ta och lugna ner mej en smula.
Antar att de är den mörka årstiden som väcker denna längtan i mej. Sedan är det annorlunda när man har sitt eget hem och någon att dela det med. Jag längtar efter att få utsmycka lägenheten med julprylar jag köpte förra året på mellandagsrean. Vi ska ha en riktig fet gran i år! Och vi ska laga egen julmat! Jag vill skriva present-rim, lacka packet och stöpa ljus! Jag vill griljera en skinka FOR GOD'S SAKE!!  

Se, nu är jag där igen... hopplöst.


Gör er själva en tjänst och se detta klippet.

Kommentarer
Postat av: elin.e

då är vi två

2009-10-21 @ 14:21:50
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna-Panna

Häng på till skogen och sno en egen gran! Jag brukar åka till Aspång.

2009-10-22 @ 17:52:23
Postat av: hanna j

Rudolf baby, du gör mig glad!! Jossan jag slår en pingla senare under dagen. Är hemma över helgen och vill ses!! puss

2009-10-23 @ 07:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0