Nej, min mage är inte alls glad idag




Jag hade ju bestämt mej, idag skulle det tränas banne mej! Men det är något som inte är som det ska med min mage idag, jag mår illa och har inget matlust. Käkat en yougurt och en halv milkiway under hela dagen. I vanliga fall hade jag nu legat avsvimnmad av hunger. Jag vill helst ha föda var fjärde timma annars, helst oftare!

Jaja. Min avsikt med att träna idag var ju att "komma igång" och börja svettas bort lite semesterkilon. Får jag inte tillbaka matlusten inom det närmsta så kanske jag uppnår samma effekt i vart fall.
 


Jum, hum!


Kommentarer
Postat av: Anna

ajsing bajsning är nog lösningen!! anna behöver äta billigt nu :)

2009-09-17 @ 12:27:16
Postat av: elin.e

Är den bättre idag ?

2009-09-17 @ 18:40:25
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0