Vissa förmåner ska man väl ha


Jag måste ju bara berätta vilka sjuka dagar jag har haft på jobbet. Sjuka på ett roligt sätt!

Det började med att jag fick in en upphittad bilnyckel till informationen. Vi luskade i vems den var och jag ringde vederbörande. "-ååååååååh tusen tack! Då får jag bjuda dej på lunch imorgon!"
Så i tisdags blev jag bjuden på en underbart flötig kebabtallrik.

Sedan kom onsdagen. Då var det en (för mej känd) herre som stoppade in en bunt blommar genom luckan.
"-Till dej! För din fina service!"   Man tackar!

Sedan kom torsdagen (och här når den ovanligt trevliga veckan kulmen). Då kommer en arbetskamrat och slänger till mej en underbart fin pälsmössa (I äkta kanin)! Då har jag tidigare i veckan berömt henne för hennes fina pälsmössa. "-Den här är för liten för mej, om den passar dej får du den." Och visst, den satt som en smäck!

Livet är allt bra festligt ibland :)




Kommentarer
Postat av: elin.e

fan vilken fin vecka

2010-02-12 @ 15:54:34
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: mum

Undrar när vi får se bild på dig i pälsmössan på bloggen..?

2010-02-17 @ 11:22:57
Postat av: emilystrange

mössa i kanin lät ju inte som något bra direkt, men annars verkar du haft en kanonvecka, what goes around comes around -även på ett positivt sätt ;)

2010-02-18 @ 11:15:09
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

va fin blogg dus skriver josefin! tack för senast! hade ni det mysigt i lördags? hoppas de. vi ses snart igen hoppas jag o tar den där vinkvällen. kraaam!

2010-03-09 @ 22:06:58
URL: http://hannatulipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0